ייעוץ נדל"ן

לתיאום פגישה

הסכמת דיירים לשיפוץ בניין משותף

כיצד מגיעים להסכמת שיפוץ בניין בין כל הדיירים?

במאמר זה נדון בנושא של הסכמת דיירים לשיפוץ בניין משותף. הכי אופטימלי שהדיירים בבית משותף יחיו זה לצד זה בשלום ובאחווה וכאשר נוצר מצב שרוב דיירי הבניין המשותף מעוניינים לשפץ את הבית שלהם ורק שכן אחד שמסרב לכך, זו היא תופעה שעשויה להרוס את ההרמוניה אשר בה חיים דיירי הבניין המשותף. ניהול של בניין משותף איננו קל במיוחד וכאשר נמצאים אנשים בעלי רוח התנדבות לתרום והם נבחרים לוועד הבית של הבניין המשותף הם יכולים להיתקל בבעיות כאשר הרוב חושב על שיפוץ הבית המשותף. שיפוצו של הבית המשותף שלכם נחשב לאקט אשר ישביח את הדירה שלכם ויעלה את הערך שלה, ולצורך היישום בפועל של אתגר זה תידרש הסכמה של כל בעלי הנכסים בבית המשותף. להשיג הסכמה כוללת של כולם זו משימה כמעט בלתי אפשרית…

במאמר זה נדון אודות הסכמת דיירים לשיפוץ בניין משותף. נעניק לכם טיפים מומלצים, על מנת להשיג הסכמה מלאה של כלל תושבי הבניין המשותף. תיהנו מהמשך קריאת המאמר הזה.

אורגד מבנים מתמחים בביצוע שיקום מבנים לחץ כאן קבלן שיפוץ בניינים

טיפים מומלצים, על מנת להשיג הסכמה מלאה של כלל תושבי הבניין המשותף –

  • חפשו את הסיבות והגורמים עבור בטיחות ו / או תחזוקה – כעבודת תחזוקה נחוצה עשוי לשמש שיפוץ החזית של הבניין המשותף שלכם. עליכם לחפש ולמצוא הגדרה שתגרור רוב נחוץ של לפחות חמישים ואחת אחוזים מהדיירים בבניין המשותף שלכם. דבר זה בר ביצוע כאשר בקירות החיצוניים של הבניין המשותף שלכם הופיעו לפתע סדקים, נזילות כתוצאה מרטיבות, חורים וכיוצא בזה. במקרה כמו המפורט לעיל, ישנה באפשרותכם להכפיף את שיפוצו של הבניין המשותף מתחת להגדרה של שיפור ותיקון מומלצים ביותר.
  • עליכם לצמצם עד כמה שרק ניתן בהוצאות של שיפוץ הבית המשותף שלכם – תנסו למצוא בעלי מקצוע, אשר מסוגלים להציע לכם הנחה גדולה ובלבד שמשימת שיפוץ הבניין שלכם תהיה בעלות סבירה לחלוטין. כפי שטענו בתחילת המאמר, בפני ועד הבית שלכם עומדת משימה אשר היא כלל וכלל איננה קלה… באם תוזילו את המחיר עבור שיפוץ הבניין המשותף שלכם – תגדילו את הצ'אנס של השגת הסכמה מכלל הדיירים בבניין המשותף שלכם ואולי תוכלו בזמן הקרוב לשכנע את השופט בבית המשפט להפחית את הרוב אשר נדרש עבור שיפוץ הבניין המשותף שלכם.
  • עליכם להסתייע בחברת ניהול אמינה ומקצועית – עליכם לקחת חברה אשר עיסוקה הוא בניהול בתים משותפים, הווה אומר – שעיקר העבודה של חברה זו הנו לבצע את התפקידים של ועד הבית שלכם. זאת ועוד, חברה אשר עוסקת בניהול בתים משותפים תוכל לעזור לכם באיסוף של חתימות כל הדיירים, מכיוון שהיא תנהל משא ומתן שהוא ניטרלי. בשל היות החברה גורם אובייקטיבי, הפנייה שלהם לדיירים לא תעורר כל סכסוך אשר עלול לפגוע שיקול הדעת של כלל הדיירים, מכיוון שהם סומכים על המלצה אשר היא חפה מכל אינטרס.

שתפו מאמר זה

לפרטים התקשרו 052-5488851 או השאירו פניה​

052-5488851 | ייעוץ משפטי

דילוג לתוכן