ייעוץ נדל"ן

לתיאום פגישה

ליווי עסקאות נדל“ן

עורך דין ליזמי נדל“ן 

ליווי עסקאות נדל“ן באמצעות עורכי דין ואנשי מקצוע הוא דבר הכרחי. עסקאות נדל“ן עשויות להיות עסקאות מורכבות או עסקאות פשוטות, אך תמיד יהיו מעורבים בהם סכומי כסף גבוהים, סיכונים והיבטים משפטיים. לכן תמיד חשוב לפנות לסיוע משפטי לצורך ליווי העסקה על כל שלביה, מהבדיקות המשפטיות, דרך ניהול המשא ומתן ועד חתימת החוזה וביצוע העסקה. זהו יכול להיות עו“ד לחוזה דירה המסייע לזוג צעיר לרכוש את דירתו הראשונה, זהו יכול להיות עורך דין ליזמי נדל“ן המסייע להם לרכוש שטח לצורך הקמת פרויקט או עורך דין לעריכת חוזה פינוי בינוי או כל עסקה אחרת בתחום הנדל“ן. 

לעתים אנו משתמשים במושג עורך דין נדל“ן, עורך דין רכישת דירה וכו‘, אך בסופו של דבר מדובר ב עורך דין מקרקעין. 

עוד לחוזה דירה 

ליווי עסקאות נדל“ן

ישנה חשיבות רבה לליווי משפטי בעסקאות נדל“ן, על כל שלביה; כל עסקת נדל“ן ממתחילה בביצוע בדיקות מקדימות על הנכס, על בעליו, על מצבו המשפטי, ההנדסי והתכנוני. המטרה היא לזהות כל בעיה שיכולה להפריע לעסקה ולהבטיח את כל המנגנונים המבטיחים עסקה תקינה ללא בעיות. עסקה שבה כל הצדדים מרוצים. 

עסקאות נדל“ן גם כוללות היבטי מיסוי, ולעתים אלו נכנסים אל תוך שיקולי הכדאיות של העסקה. עורך דין מקרקעין יכול לסייע לכם לבחון גם את כל היבטי המיסוי הקשורים לעסקה. 

במשרד עורכי דין שירן גוילי דהן, אנו מעניקים ליווי עסקאות נדל“ן מכל הסוגים:

  • ליווי במכירת דירה / רכישת דירה.
  • תכניות תמ“א 38 ופינוי בינוי.
  • הסכמי מכר. 
  • צוואות וירושות הכוללות נכסי נדל“ן. 
  • נכסי נדל“ן במסגרת הסכמי ממון.
  • הסכם קומבינציה.
  • עסקאות שיתוף.
  • מכירות מגרש.
  • חריגות בנייה.
  • רישום בטאבו ועוד. 

עו“ד לחוזה דירה

בהשוואה לעסקאות נדל“ן אחרות, רכישת דירה מקבלן או רכישת דירה יד שניה, היא עסקה פשוטה יחסית. אך דווקא כאן ישנן בעיות רבות הנובעות מחוסר הניסיון של רוכשי הדירות. כאשר מדובר במשקיעי נדל“ן מנוסים, יש להם ידע וניסיון בתחום והם יודעים ממה להיזהר ומה צריך לבדוק (אך גם הם עושים זאת בעזרת עורכי דין). אך כאשר מדובר באדם פרטי הרוכש דירה, הוא בדרך כלל רואה מול עיניו את הציפייה לדירת החלומות ואינו מודע לכל הסיכונים והשלבים הנדרשים. 

למשל ישנם אנשים המזהים הזדמנות, או לפחות מה שנראה להם כהזדמנות לרכישת דירה, וממהרים לחתום על זיכרון דברים על מנת להבטיח לעצמם את הדירה. הם חותמים על זיכרון דברים, מסמך משפטי מחייב, מבלי שעומדים לרשותם כל הפרטים. יתכן שהדירה שאולי נראית אטרקטיבית, היא בעייתית מאוד מבחינה משפטית או תכנונית והם צפויים לגלות זאת בשלבים מאוחרים יותר. 

ואז הם מחפשים עו“ד לחוזה דירה לאחר שכבר חתמו על זיכרון דברים, והעניינים הופכים להיות מורכבים. 

חשוב לפנות לערוך דין כבר מההתחלה על מנת לבצע את כל בדיקות הנאותות המשפטית בטרם רכישת הדירה. רק לאחר שנבדקו כל הפרטים והוסרו כל הסיכונים בעסקה, ניתן להתקדם לעבר חתימה על חוזה. 

ליווי עסקאות נדל“ן

עורך דין ליזמי נדל“ן

תחום הנדל“ן תמיד נחשב לתחום אטרקטיבי עבור המשקיעים והיזמים. נדל“ן נחשב להשקעה בטוחה, אך כמובן שתמיד יש בו סיכונים. יזמות נדל“ן יכולה לגעת בתחומים שונים. למשל אלו יכולים להיות קבלנים הבונים בנייני מגורים או בתים פרטיים, מיזמי נדל“ן מסחרי, קבלני פינוי בינוי, החכרת משרדים ושטחי מסחר ועוד מיזמים עסקיים מסוגים שונים. 

עסקאות אלו עשויות להיות מורכבות ועתירות סיכונים. על מנת לממש את מלוא הפוטנציאל של העסקה, ולהפחית את הסיכונים, חשוב להיעזר בסיוע משפטי. עורך דין ליזמי נדל“ן מעניק לכם את מעטפת השירותים המשפטיים המאפשרת עסקה בטוחה, תוך כדי בחינת כל ההיבטים הרלוונטיים של העסקה. 

ליווי עסקאות נדל“ן עשוי לכלול היבטים שונים ובדרך כלל ישנו שילוב ידיים של עורכי דין מקרקעין יחדיו עם שמאים, אדריכלים, מהנדסים ורואי חשבון. כל אחד תורם את חלקו על מנת להבטיח את מושלמות העסקה. במסגרת ההיבטים השונים יש לבחון את היבטי המיסוי, נאותות וכדאיות העסקה וענייני המימון. עסקאות נדל“ן מסחרי הן אינן אך ורק רכישה ומכירה של נכסים, הם עשויים לכלול גם הסכמי בנייה, לוחות זמנים ועוד פרטים רבים ההופכים את העסקה למורכבת. 

עורך דין ליזמי נדל“ן 

משרד עורכי דין מקרקעין

מחפשים עו“ד לחוזה דירה? צריכים עורך דין ליזמי נדל“ן? הגעתם אל המקום הנכון. במשרד עורכי דין מקרקעין שירן גוילי דהן, אנו מעניקים מענה לכל סוגי הלקוחות. אנו מסייעים בליווי משפטי מלא ללקוחות פרטיים, יזמים וקבלנים או כל המעוניין לבצע עסקת נדל“ן. עד היום ליווינו מאות עסקאות נדל“ן על כל נגזרותיהן, תוך כדי מתן מענה להיבטים משפטיים, מימוניים, היבטי מיסוי והתנהלות מול כל הרשויות הרלוונטיות. 

אל תחתמו על חוזה או זיכרון דברים לפני שפניתם לייעוץ משפטי. 

מצאו אותנו בגוגל מפות.

שתפו מאמר זה

לפרטים התקשרו 052-5488851 או השאירו פניה​

052-5488851 | ייעוץ משפטי

דילוג לתוכן