ייעוץ נדל"ן

לתיאום פגישה

עורך דין צוואות

עורך דין לצוואות וירושה

צוואה הינה מסמך משפטי חשוב ורגיש אשר באמצעותו, עורך הצוואה – המצווה, מחליט ומצווה אילו פעולות ייעשו עם רכושו וכיצד הוא יחולק בין יקיריו ו/או קרוביו ו/או כל צד ג' אחר.

לאור הרגישות הגבוהה והצורך לתת את הדעת על כל פרט ופרט החל מנכסי מקרקעין ועד לפרטים הקטנים, מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ מקצועי ולבנות את הצוואה בליוויו של עורך דין צוואות מנוסה ומקצועי.

משרד עורכי דין שירן גוילי-דהן, עוסק בדיני ירושה בכלל ובצוואות בפרט ומלווה עריכת צוואות וצוואות הדדיות, טיפול לאחר פטירת המצווה והנפקת קיום צו הירושה וכו ליווי קיום צוואות בעלות רגישות ומורכבות גבוהה.

מדוע חשוב לכתוב צוואה?​

מטבע הדברים, מרבית הפרטים היו רוצים לדעת כי יש בידם את השליטה המלאה לגבי הרכוש אשר צברו במהלך חייהם, גם לאחר לכתם.

על אף שמהות הצוואה עוסקת בתחום רגיש, חשוב לתת עליה את הדעת במעוד מועד ולתכננה לפרטי פרטים. בהכנת צוואה, איננו רק חושבים על עצמאות בחירתנו באשר להעברת הרכוש, אלא גם על יקירנו האבלים אשר יידרשו לעסוק בבירוקרטיה קשה במקרים בהם אין צוואה קיימת המבהירה את רצון הנפטר/ת.

מאמרים מקצועיים

לפרטים נוספים התקשרו: 052-5488851

לקבלת שיחה חוזרת

מה הצוואה כוללת?

ראשית כל, יש להדגיש כי על הצוואה להיות מנוסחת באופן ברור וחד משמעי. יש לתת את הדעת על נוסח הצוואה באופן שלא יותיר, ולו מקום קטן של ספקנות ו/או פתח לאפשרויות פרשנויות שונות. במקרים בהם תידרשנה פרשנות – למעשה תגדל היתכנותן של התנגדויות ובמקרי קיצון הדבר אף עלול להוביל לביטולה המוחלט של הצוואה.

על פי הוראות החוק, הצוואה עצמה יכולה להתקיים ב-4 דרכים שונות:

צוואה בכתב יד, צוואה בפני רשות הנערכת על-ידי גורם משפטי או הרשם לענייני ירושה, צוואה בעדים הנערכת בנוכחותם של 2 עדים ומעלה וצוואה בעל פה הנחשבת למוצא אחרון.

כפי שצוין לעיל, אחד הדברים החשובים ביותר בעת עריכת הצוואה – היא כי הדברים יהיו ברורים לחלוטין. על כן, מומלץ לערוך צוואה בפני עורך דין ובנוכחות עדים.

עורך דין צוואה וירושה

יתרונות של ליווי עורך דין לצוואה

רצון בעלי הצוואה

צוואה המלווה על-ידי עורך דין צוואות וירושה ואשר נערכת בסיועו, מאפשרת לממש את רצונו של בעל הצוואה באופן מלא ואיננה מותירה מקום לפרשנות והתנגדות.

התחשבות בבני המשפחה

צוואה אשר נערכת על-ידי עורך דין צוואה וירושה, חוסכת מקרובי המשפחה את העיסוק הממושך והמתיש במימוש הירושה ומונעת מחלוקות כמו גם ההליכה אל עבר הסדרים משפטיים ממושכים.

ליווי משפטי מקיף

עורך דין הממונה על-ידי הלקוח לעריכת הצוואה ומימושה, מאפשר מהלך עבודה מהיר, יסודי ומדויק הפועל בכפוף לרצון בעל הצוואה לאחר פטירתו. בכך מובטח שקט נפשי הן עבור המצווה והן עבור בני המשפחה כי אכן הכול ימומש ויקויים כהלכה.

לפרטים התקשרו 052-5488851 או השאירו פניה​

052-5488851 | ייעוץ משפטי

דילוג לתוכן