ייעוץ נדל"ן

לתיאום פגישה

משא ומתן בעסקת נדל"ן

אם אתם נדרשים לערוך הסכם עם אדם אחר, כדאי לכם לשכור את שירותיו של עורך דין שילווה אתכם בתהליך, יקדם את האינטרסים שלכם וימנע מכם לעשות טעויות. עצה זו יכולה לקבל משמעות כספית אף רבה עוד יותר כאשר מדובר בעסקת נדל"ן ובה מעורבים סכומי כסף גבוהים.

כולנו נדרשים לנהל משא ומתן בחיים. ניהול משא ומתן מצריך מאיתנו יכולת מיקוח, הקשבה לצד השני, נטרול האגו, יכולת להתפשר לצד התעקשות על העקרונות שלנו. בסיומו של המשא ומתן, תגיעו לתחנה הבאה – כתיבת ההסכם ביניכם לבין הצד השני. אך גם כאן נדרשת תשומת לב מירבית, כדי להשיג את הסכם שישרת את אתכם בצורה הטובה ביותר. כך למשל, לפני שאתם עומדים לבצע עסקת נדל״ן, מומלץ מאוד להיוועץ עם עורך דין.

כיצד עורך דין יכול לסייע לכם?

עסקאות נדל״ן הן עניין מורכב הדורש התייחסות לפרמטרים רבים, שאנשים שאינם עורכי דין לרוב לא מודעים להם. כך לדוגמה, יש לוודא בעת ניהול המשא ומתן האם המוכר הוא אכן בעליו האמיתיים של הדירה, האם קיימת הערת אזהרה בטאבו, מהו המיסוי הצפוי על הרכישה ועוד. חשוב מאוד לקבל ליווי של עורך דין שיבחן את חוזה הקנייה או המכירה, יבצע עבורכם מזעור נזקים ויסייע בקידום העסקה האטרקטיבית ביותר עבורכם. מעבר לכך, עורך דין מקצועי ידאג להסכם התקשרות שגם ימנע סכסוכים אפשריים עם הצד השני.

מה עושים כאשר מתפתח סכסוך בעקבות ההסכם?

פעמים רבות לצערנו, מתפתחים סכסוכים ועולות מחלוקות לגבי הסכמים בין שני הצדדים, כמו למשל בין מעסיקים לבין עובדים בכירים. אחד מהצדדים עשוי לטעון כי הצד השני הפר את התנאים המגיעים לו לפי ההסכם ולהגיש תביעה משפטית נגדו. במקרה כזה מומלץ להיוועץ עם עורך דין ליטיגציה. תפקידו של עורך הדין הליטיגטור הוא לייצג לקוחות שונים בתביעות והליכים משפטיים. עורך הדין ילווה אתכם בבתי המשפט השונים, כדוגמת בית משפט לדיני עבודה, תוך הבנת הצרכים שלכם ובניית אסטרטגיה משפטית המותאמת לכם. בעזרת הייעוץ של עורך הדין, תוכל לסיים את הסכסוך, ליישב את המחלוקת ולהגיע למשא ומתן שיהיה מקובל על כל אחד מהצדדים.

שתפו מאמר זה

לפרטים התקשרו 052-5488851 או השאירו פניה​

052-5488851 | ייעוץ משפטי

דילוג לתוכן