ייעוץ נדל"ן

לתיאום פגישה

עורך דין מקרקעין בראשון לציון

שירן גוילי-דהן, עו"ד מקרקעין בראשון לציון והסביבה

ראשון לציון והערים הקרובות הסובבות אותה דוגמת רחובות, נס ציונה, חולון ובת ים, נחשבות לאזורים נחשקים הן עבור רכישת דירה יד שנייה והן עבור רכישת דירה מקבלן. באזורים אלו, עסקאות הנדל"ן מתאפיינות בסכומים גבוהים ועל כן חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין מנוסה אשר ילווה את המהלך באופן מפוקח ונכון.

משרד עורך דין מקרקעין שירן גוילי-דהן ממוקם בראשון לציון ומביא עמו ניסיון עשיר והיכרות מעמיקה עם אזוריה השונים של העיר ועריה שמסביב. לצד הידע המשפטי הנרחב, היכרות מעמיקה עם השכונות השונות הינה ערך מוסף יקר ערך המסייע במתן שירות וליווי עסקאות נדל"ן בהיקפים משתנים.

לייעוץ מעורך דין נדל"ן בראשון לציון: 052-5488851

לקבלת שיחה חוזרת

יחד נבטיח את הצלחת העסקה

לשני הצדדים חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין נדל"ן בראשון לציון אשר יידע כיצד ללוות את העסקה בצורה בטוחה ובאופן שימנע הפתעות לא נעימות בהמשך.

עורך דין מכירת דירה

מכירת נכס

מן הצד האחד נמצאים המוכרים אשר צריכים לוודא כי נסח הטאבו נקי מכל שיעבוד ועיקול, לקבל תשקיף מציאותי של מס השבח ולקחת בחשבון שמא קיימות הוצאות נוספות דוגמת היטל השבחה. כל גורם הפתעה אשר עלול לצוץ, צריך להימצא מבעוד מועד על-ידי עורך דין מקרקעין מקצועי.

ליוויו של איש מקצוע יכול לחסוך אלפי ועשרות אלפי שקלים של מיסוי בעזרת הכרת התיק על בוריו ובחינת אפשרויות לקבלת פטורים מתשלום המיסים או הפחתה בגובהם וזאת בכפוף לחוק. 

קניית נכס

מן הצד השני ישנם הקונים – עבורם מדובר בעסקה בה יוצאים מחשבונם מאות אלפי שקלים בעת ובעונה אחת וזאת לצד לקיחת משכנתא בלא מעט מן המקרים. לפיכך, שירות וייעוץ מקצועי הינו הכרח עבור עסקה בה כל פרט ופרט יכול לשנות את כל מהלך הרכישה.

משרדנו יערוך בדיקות מקיפות טרם ביצוע עסקאות מכירה או רכישה ומלווה בכתיבת הסכמים כ שיגנו על האינטרסים והצרכים של לקוחותיו.

מבדיקת הנכס, דרך ליווי שלבי העסק ועד להבטחת ביצוע כלל השלבים המסכמים, משרדנו מתחייב לעבודה מקצועית ושקיפות מלאה.

פרויקט תמ"א 38

תכנית מתאר 38 היא צעד מרגש עבור הדיירים. לא רק שהנכס יכול לגדול בצורה משמעותית ולשפר את איכות החיים, אלא גם שערכו יעלה באופן משמעותי. עם זאת, עסקאות אלו מביאות עמן מורכבות גבוהה הן בדמות האינטרסים החלוקים של הדיירים והן בדמות איתור הקבלן והיזם המתאים ביותר לביצוע העבודה וההתנהלות השוטפת מולו עד לסיום הבנייה.

משרדנו מלווה פרויקטים של החדשות עירונית בראשון לציון והסביבה ובעל ניסיון במתן ייעוץ משפטי עבור יזמים וקבלנים ומתן ליווי וייצוג עבור הדיירים.

לקבלת ליווי מעורך דין מכירת דירה: 052-5488851

לקבלת שיחה חוזרת

בגלל השירות

ברור לכול כי תחום הנדל"ן והמקרקעין לא נהיר לכול, ולצד ההתרגשות הגדולה הוא גם עלול להתברר כמושא למתחים אדירים וחששות.

מטרתו של משרד עו"ד מקרקעין שירן גוילי דהן הוא לאפשר לכל לקוח ולקוחה, בני זוג נרגשים, שותפים ולקוחות עסקיים – לקבל את התחושה כי זוהי הכתובת הנכונה שאליה ניתן לפנות לכל קבלת ייעוץ מקצועי ועצה.

אנו שמים דגש ניכר על מתן שירות אישי ומסור, ופועלים ללא הרף כדי ללוות אתכם הלקוחות החל משלב בדיקת היתכנות העסקה, דרך המשא ומתן והחתימה על חוזה המכר ועד לביצועה של העסקה הלכה למעשה.

כל העסקה 'מתורגמת' ללקוחותינו בז'רגון פשוט ונהיר, ז'רגון שמאפשר להבין במדויק את התהליכים השונים, חשיבותם והלוגיקה העומדת מאחוריהם. 

נשמח ללוות אתכם בדרככם החדשה

עסקת נדל"ן היא מאורע מרגש שמסמל תשואה ניכרת עבור בעלי הנכס או תחילתה של דרך חדשה עבור הרוכשים.

עם עורך דין מקרקעין בראשון לציון אשר מכיר את הסביבה על בוריה, מטרתנו היא לוודא כי אכן העסקה ממלאת את כלל האינטרסים והצרכים של הלקוח. כל פרט קטן אשר מתגלה, עלול להיות בעל השפעה ניכרת על אופייה של העסקה ותוצאותיה.

לצד בדיקות הרמטיות ושיטתיות שמטרתן "לנקות" את העסקה מכל מכשול עתידי, משרדנו מחזיק בניסיון עתיר שנים בניסוח וכתיבת חוזי מקרקעין וניהול כלל ההליכים הביורוקרטיים הנדרשים כדי להבטיח את מסירת הנכס כהלכה.

זקוקים לליווי משפטי במכירת נכס / דירה בראשון לציון והסביבה? התקשרו עכשיו: 052-5488851  או השאירו פניה באתר.

שאלות פופולריות

ש: האם ישנה חשיבות לבחירה בעורך דין נדל"ן מקומי?

ת: כל עורך דין מקרקעין יוכל להעניק לכם את השירות המקצועי המלא שיבטיח את מילוי העסקה בדיוק על-פי האינטרסים הכלכליים שלכם. עורך דין נדל"ן בראשון לציון יוכל להעניק לכם ערך מוסף כיוון שזוהי סביבתו המוכרת לו, וזהו אזור בו הוא מכיר שמאי מקרקעין ו"אנשי שטח" שיידעו לספק תובנות באשר לאזור המיועד לרכישה. כך למשל, משרדנו יוכל לספק לכם ערך מוסף חשוב ברכישת דירות באזור ראשון לציון, חולון, בת ים, נס ציונה ורחובות.

ועם זאת חשוב לציין: כל עורך דין נדלן מקצועי ומיומן, יכול לספק שירות מקיף בפריסה ארצית. נשמח לעמוד לשירותכם בין שמדובר באזורים בקרבת משרדנו, ובין שמדובר בערים ובאזורים שונים בכל רחבי הארץ.

ש: כמה שנים משרדכם קיים בראשון לציון?

ת: משרדנו קיים מזה 6 שנים ומספק שירות מקצועי ללקוחותיו במגוון רחב של עסקאות מקרקעין. לצד מכירת וקניית דירה, אנו מייצגים דיירים, קבלנים ויזמים בפרויקטים של תמ"א 38, רכישת קרקעות ונכסים מרובי דירות.

ש: האם ניתן להתייעץ אתכם גם מחוץ למפגשים הפורמליים?

ת: כן, משרדנו זמין לכל שאלה. עסקת מקרקעין היא תהליך, ובכל שלב ושלב ישנו פרט חדש שעולה. אנו מנגישים את כל המידע בז'רגון פשוט ונהיר ללקוחותינו ונכונים לענות על כל פרט אשר איננו ברור. מטרתנו היא להבטיח את ביטחונכם לכל אורך העסקה ולמנוע "הפתעות" לא נעימות אשר עלולות להרע את תנאיה.

ש: מה היא עלות שכר הטרחה?

ת: שכר הטרחה של עורך דין נדל"ן נגזר מתוך עלות העסקה. מדובר בתשובה מפורטת וארוכה ועל כן נשמח להפנותכם למאמר שכתבנו בנושא ובו תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש.

ש: מהי כתובת המשרד?

ת: משרדנו ממוקם ברחוב סחרוב 5, ראשון לציון. יש להיכנס ללובי הבניין, להמשיך ישר עד הסוף ולפנות ימינה. המשרד ממוקם על קומת הקרקע.

ש: יש חניה באזור?

ת: כן, יש חניה בשפע, ובתיאום מראש נוכל לאפשר לכם להיכנס לחניה שמורה.

לקבלת פרטים נוספים:

משרד עורכי דין שירן גוילי-דהן

כתובת: סחרוב 5, ראשון לציון

טלפון: 052-5488851

דוא"ל: Shirangd.lawyer@gmail.com

או השאירו פניה באתר:

לפרטים התקשרו 052-5488851 או השאירו פניה​

052-5488851 | ייעוץ משפטי

דילוג לתוכן