ייעוץ נדל"ן

לתיאום פגישה

החלטתם לרכוש דירה בפעם הראשונה?

כיצד מתחילים עם ליווי משפטי?

ההתרגשות בשיאה והנה החלום לרכוש דירה נמצא ממש מעבר לדלת החדשה עטופה בניילון עם שאריות צבע טריות. אחרי סיורים , סיבובים , התרוצצויות ובחירות כאלו ואחרות סופסוף נמצאה הדירה המתאימה שכל כך חיכיתם לה.

אין ספק שזו שמחה ואושר שאי אפשר לתאר במילים, אבל בואו רגע נחזור למציאות וננסה להתרכז במה שבאמת חשוב.

הרכישה עצמה, איך לוודא שאתם עושים את הצעדים הנכונים, לא בפזיזות ולא בלחץ, אלא ממש עקב בצד אגודל יודעים מה הצעד הבא ולשם אתם מתקדמים.

רכישת דירה חדשה היא החלטה רצינית מאוד (הקליקו למידע נוסף), לא קניתם קילו עגבניות וזהו – אלא רכשתם דירה חדשה שעלתה לא מעט כסף ואתם רוצים לדעת שעשיתם את כל הפעולות הנחוצות לכך.

בעזרת ליווי משפטי עם עו"ד מומחה בתחום הנדל"ן כך תהיו בטוחים שאתם עוד רגע מזמינים הובלה ופורקים את הארגזים.

מה הדגשים החשובים שיש לבדוק כשרוכשים דירה חדשה?

את ההחלטה כבר עשיתם ואתם יודעים בדיוק היכן תגורו ואיפה, כעת מה שנותר זה לדאוג שכל תהליך הרכישה יתנהל כחוק ובצורה מקצועית. יכול להיות שיש לכם רקע כזה או אחר בחוקים בנוגע לרכישת דירה חדשה אבל דווקא ובגלל שמדובר בדירה ראשונה עדיף להתייעץ עם עו"ד מומחה שילווה אתכם בתהליך הנוכחי.

ההתקשרות עם עו"ד תעזור לכם בקבלת החלטות חשובות ותחסוך הרבה כאב ראש, גם ככה תחשבו כמה זה לא פשוט לעבור דירה אז כדי להקל עליכם כדאי להיות בקשר עם עו"ד שמבין בתחום הנדל"ן.

במידה ואתם זקוקים למשכנתא הוא ינחה אתכם אלו טפסים עליכם להביא לבנק, ממנו אתם לווים את המשכנתא, הוא ידריך אתכם מה עליכם למלא והיכן, אילו סוגי פוליסות אתם צריכים לקחת? הוצאות משפטיות כמו רישום בטאבו, מס רכישה שצריך לקחת בחשבון מס הרכישה מתעדכן כל חצי שנה ולכן יש לעקוב אחר הפרמטר הזה .

עו"ד מוודא כי רכישת הדירה שלכם היא מנוהלת עפ"י הכללים ובמקרה של אי אלו הסדרים הוא חייב לבדוק זאת לעומק ולעדכן אתכם.

עוד פרט חשוב שכדאי להסב את תשומת ליבכם והוא כאשר אתם רוכשים את שירותיו של עו"ד בענייני רכישת דירה מקבלן בידקו היטב מי הוא עו"ד. לעיתים החברה ממנה אתם רוכשים את הדירה תציע לכם שירותי ייעוץ ועו"ד מטעמם שזה בסדר ולפעמים זה אפילו חוסך זמן בלמצוא עו"ד מקצועי שיסייע לכם, יחד עם זאת אם אתם מכירים באופן אישי עו"ד מקצועי ומיומן בתחום בדקו איתו אופציה של ליווי מקצועי.

יש מקרים בהם עו"ד מטעם חברת הקבלן יהיה נאמן יותר לחברה , לכן קחו זאת בחשבון. אין זה אומר שזה לא תקין , כן חשוב להיות נוכחים, לשאול שאלות גם אם זה נראה על פניו שאלות מיותרות , חשוב שכל תהליך הרכישה יהיה חוקי בלי לטייח לקויות כאלו ואחרות.

שתפו מאמר זה

לפרטים התקשרו 052-5488851 או השאירו פניה​

052-5488851 | ייעוץ משפטי

דילוג לתוכן