ייעוץ נדל"ן

לתיאום פגישה

חקירות לאיתור נכסי נדל"ן

מאמר אורח

משרדי חקירות רבים מתמחים באיתור נכסי נדל"ן אשר הנחקר מנסה להסתיר ממגוון סיבות. הביקוש לשירות נפוץ למדי ועשוי לסייע לך על מצבו הכלכלי האמיתי של הגורם הנחקר, בניגוד לזה המוצהר על ידו. כדי להבטיח שיהיו בידיך את כל הפרטים המדויקים ביותר, חשוב להיעזר באנשי מקצוע בעלי ניסיון נרחב בתחום החקירות הכלכליות המחזיקים בכלים המתאימים לאיתור נכסים סמויים.

מתי נדרשת חקירה לאיתור נכסי נדל"ן?

במקרים רבים, ינסו גורמים כאלה ואחרים להסתיר נכסים הנמצאים ברשותם על מנת להתחמק מהתחייבויות כאלה ואחרות. בחקירה מסוג זה, פועל חוקר פרטי מיומן על מנת לאתר נכסים שהנחקר מסתיר.

בעלי חוב

חייבים רבים מנסים להסתיר מפני נושיהם נכסים הנמצאים ברשותם על מנת שלא ייכללו בהסדר החזרי החובות שלהם או כדי שיהיו זכאים להליך חדלות פירעון. במידה ובעל חוב מסתיר מפניך נכס מסוג זה, חוקר פרטי מקצועי יוכל לחשוף זאת ולהבטיח כי חובך יושב וימנע מהחייב להתחמק מכך.

בהליכי דינים משפחתיים

במהלך גירושין, עשויים בני הזוג להסתיר אלו מאלו נכסי נדל"ן הנמצאים בבעלותם, להעביר אותם על שם קרוב משפחה ולהפעיל מניפולציות רבות אחרות על מנת לא לרשום נכסים כאלו ואחרים כרכוש משותף ולמנוע מבן או בת הזוג ליהנות מהנכס בחלוקת הרכוש בהסדר הגירושין.

בעבירות מרמה

במשפטים הנסובים סביב חשד במעילה, מעשי הונאה או פעילות בלתי חוקית במסגרת תאגיד, עשויים הנאשמים להסתיר נכסים כאלו ואחרים על מנת להסיר כל חשד מעמם. כדי להבטיח כי כל הראיות ייחשפו והצדק ייעשה, נדרשים שירותיו של חוקר פרטי שיאתר את נכסי הנדל"ן ויחשוף את קיומם לבית המשפט.

כיצד נערכת חקירה לאיתור נכסי נדל"ן?

ראשית, ייאסף כל המידע שניתן להשיג על הנחקר במאגרי מידע הפתוחים לציבור ובמאגרים אחרים הפתוחים בתשלום לגורמים המורשים לכך. לאחר שיאותר הנכס, ניתן לבחון מי רשום על הנכס ובחקירה מעמיקה יותר, לנסות לבסס קשר בין הנחקר ובין בעל הנכס הרשום. חייבים רבים המעוניינים להסתיר את הונם, רוכשים נכסים בחו"ל. לכן, חשוב לשכור את שירותיו של חוקר פרטי שיידע להתמודד עם הגבלות ותקנות הרישום של מדינות זרות שונות ויוכל לאתר את הנכס גם מעבר לים.

האם תוצאות החקירה יתקבלו על ידי בית המשפט?

בהחלט, נתוני חקירה פרטית שנאספו על ידי משרד חקירות המאושר על ידי משטרת ישראל מהווים ראיה משפטית לכל דבר. לכן, חשוב לוודא כי משרד החקירות אכן רשום כראוי וכי כל שיטות החקירה שלו חוקיות וכשרות. מידע שייאסף באופן שיפר את זכויות הפרט או יהיה מעורב במעשים פליליים לא יוכל להתקבל בבית המשפט. לכן, חשוב ביותר על מנת שהצדק ייעשה ליצור קשר עם חוקר פרטי מקצועי ומוסמך למשימה שיפעל בצורה תקינה וחוקית ולשכור את שירותיו.

שתפו מאמר זה

לפרטים התקשרו 052-5488851 או השאירו פניה​

052-5488851 | ייעוץ משפטי

דילוג לתוכן