ייעוץ נדל"ן

לתיאום פגישה

מדוע הכרחי להיעזר בעו"ד מקרקעין טרם רכישת דירה?

חיוניותו של עו"ד מקרקעין בעסקאות רכישת נכס

רכישת דירה היא ללא ספק אחת מהעסקאות היקרות והמשמעותיות שמבצע אדם ממוצע בחייו. במיוחד עם מחירי הדירות בישראל של היום, מדובר ברכישה רבים מתחייבים לממן במשך מרבית חייהם, ולכן אם אתם עומדים לבצע עסקה כזו, אתם חייבים לקבל כל עזרה מקצועית שתוכלו על מנת שתגיעו למצב בו אתם חותמים על העסקה בביטחון רב ולא מגלים לאחר מכן בעיות שעלולות להוביל אתכם להוצאות כספיות נוספות.

ברכישת דירה ישנם מספר דגשים קריטיים שמטרתם להגן עליכם כרוכשים ועל כספכם המושקע, בין היתר מדובר בשכירת שירותו של עו"ד מקרקעין מומחה, בדק בית לפני קניה וכו'.
מדוע עו"ד מקרקעין כל כך חשוב לליווי עסקה כזו? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

עסקה מורכבת

נכון, באופן עקרוני אתם לא חייבים לקחת עו"ד על מנת להשלים עסקת נדל"ן, ואתם בהחלט יכולים להכין ולחתום על המסמכים בכוחות עצמכם, אך זה ממש לא מומלץ ולא כדאי. עסקת נדל"ן הינה עסקה מורכבת מאוד, ישנם לא מעט פרטים אותם יש לבדוק, גדולים וקטנים, ולכן אתם חייבים להיות בטוחים כי אתם מלווים בבעל מקצוע אשר יכול לבדוק עבורכם את כל הפרטים הללו בצורה הטובה ביותר. לדוגמא, עם תכנון נכון של העסקה, ניתן לקבל פטור ממס שבח על דירה מסויימת במקרה של מכירה וקניה של דירה, תשלומי מיסים מדויקים יותר ועוד, עורך דין מקצועי יכול לאתר סימני בעיות ואזהרות בעסקה, לוודא את החוקיות של התהליך וכד'.

לכן, למרות ההוצאה הכרוכה בעניין, הוצאה עבור שכר טרחה של עורך דין, אל תנסו לחסוך. בסופו של דבר עורך הדין יכול לחסוך לכם סכום כסף גדול ומשמעותי מאוד, הרבה יותר מעלות שכר הטרחה שלו.

ניהול משא ומתן בצורה נכונה

עוד יתרון חשוב של עבודה עם עו"ד מקרקעין מומחה הוא ניהול המשא ומתן. אם אתם לא מומחים בניהול משא ומתן, הדבר יכול להשפיע רבות על העסקה שלכם. בליווי של עורך דין בכיר ומקצועי אשר ינהל עבורכם את המשא ומתן אתם יכולים להיות בטוחים כי העסקה הסופית עליה תחתמו היא הטובה ביותר עבורכם, ולאורך כל הדרך תהיו בטוחים כי יש איש מקצוע בכיר ומומחה אשר מלווה אתכם ומאפשר לכם לקבל את כל המידע לו אתם זקוקים לאורך התהליך.

לא מעט אנשים אשר עמדו לפני רכישת דירה, והשתמשו בשירות של עו"ד מומחה בתחום, מעידים כי הם הצליחו להגיע לעסקה הרבה יותר משתלמת, להפחית את העלויות שלהם ולחסוך סכומי כסף גדולים ומשמעותיים מאוד.

אז למה אתם מחכים? אם אתם עומדים לפני רכישת דירה, אל תהססו ופנו כמה שיותר מוקדם אל עו"ד מומחה שילווה אתכם לאורך כל התהליך עד לחתימה המוצלחת על העסקה שלכם.

שתפו מאמר זה

לפרטים התקשרו 052-5488851 או השאירו פניה​

052-5488851 | ייעוץ משפטי

דילוג לתוכן