ייעוץ נדל"ן

לתיאום פגישה

כיצד לבחור עורך דין מקרקעין?

בין שאתם מוכרים ובין שאתם קונים דירה, חשוב שתוודאו כי העסקה מוגנת על-ידי עורך דין מקרקעין שילווה אתכם לכל אורך הדרך.

תחום הנדל"ן הוא אתגר משפטי לא קטן, ועבור רבים מדובר בדריסת הרגל הראשונה או השנייה שכן הוא לרוב מסמל את רכישתה של דירה ראשונה או את מכירתה לקראת מעבר לנכס משופר ומשודרג. אז לא חבל שכל ההתרגשות תיפגע בשל חשש או תחושת חוסר ביטחון?

הנתונים העגמומיים מצביעים על כך שתחום עריכת הדין בענף המקרקעין סובל מאמון דל מצד לקוחותיו. ניסיון עבר שלילי או חוסר בהירות באשר לפרטים המתבצעים בעסקה – כל אלו עלולים להעיב על העסקה ולעורר מחלוקות וחשדות.

בחירה נכונה בעורך דין לנדל"ן

הסירו מעצמכם את החשש לתסכול מטיב השירות, והקפידו לחפש אחר עורך דין מקרקעין, מיד עם תכנוניה העתידיים הראשונים של עסקת הנדל"ן. להלן מספר הנחיות שיאפשרו לכם לבסס את בחירתכם בצורה מושכלת ונכונה.

המלצות של לקוחות

אנחנו יכולים לספר לכם על מקצועיות, ואנחנו יכולים גם לפזר מושגים מבהילים, אך אם ישנו דבר או שניים שלמדנו במשרד עורכי דין שירן גוילי-דהן, הוא שהמלצות מפה לאוזן הן המקור היעיל ביותר שבאמצעותו אנו פוגשים בלקוחות חדשים.

הישמעו לבעלי הניסיון שכן אין דרך יעילה ובטוחה יותר לדעת מה טיב השירות שממנו תיהנו. ניתן ואף מומלץ לחזק את ההמלצה שקיבלתם בעזרת סקירת הביקורות שקיימות ברשת האינטרנט.

שימו דגש על מיסים

ענף המקרקעין נחשב לאחד מן התחומים המשפטיים המורכבים ביותר, והוא כולל מגוון רחב של סעיפים ותתי-סעיפים. כל פרט ולו הקטן ביותר, יכול להיות בעל השפעה ניכרת על כדאיות העסקה ובעיקר כאשר מדובר במיסוי על מקרקעין.

לאור זאת, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין נדל"ן המתמצה בדיני המיסים לסוגיהם דוגמת מס שבח, מס רכישה והיטלי השבחה. ניתן ואף מומלץ לשוטט באתר של עורך הדין שאת שירותיו אתם רוצים לשכור, ולחפש אם אתרו מהווה מקור מידע מהימן ומקצועי – דבר אשר יעיד על איכות המשרד כולו.

עורך דין המצוי במיסוי מקרקעין, יספק לכם הערכה מדויקת באשר למיסים המשולמים במסגרת העסקה ואף ידע לקדם בקשות לקבלת הקלות בתשלום מס ואף פטורים וזאת בכפוף לנסיבות.

כישורים נלווים

תחום המקרקעין איננו מסתכם רק בידיעת הסעיפים על סוגיהם השונים, וחשוב שעורך הדין יחזיק בכישורי משא ומתן שיסייעו בחיזוק הקשר והאינטרסים המשותפים שבין שני הצדדים.

מייסדת המשרד, עורכת דין שירן גוילי-דהן הינה מגשרת מוסמכת משנת 2013 מטעם אוניברסיטת בר-אילן.

צעד אחר צעד נלווה אתכם לאורכה של עסקת הנדל"ן תוך הבהרת המושגים וההליכים שאינם נהירים לכול, שקיפות מוחלטת לאורכה של עסקת המקרקעין והקפדה על תקשורת אישית שוטפת.

שתפו מאמר זה

לפרטים התקשרו 052-5488851 או השאירו פניה​

052-5488851 | ייעוץ משפטי

דילוג לתוכן