ייעוץ נדל"ן

לתיאום פגישה

מדוע כדאי לערוך הסכם ממון?

זוגות רבים חוששים לערוך הסכם ממון. אין זה נעים להעלות על כתב אפשרות של גירושין, כאשר הזוג רק מתחתן. אולם, יש לזכור שאף בהלכה היהודית, מצוינים בכתובה התשלומים במצב של גירושין. בהסכם ממון, 2 בני הזוג מחליטים ביניהם בתהליך גישור כיצד יחלקו רכוש משותף בעת גירושין. להסכם זה יש תוקף חוקי, והוא מקבל חותמת של בית משפט. הסכם ממון, חוסך לזוג שנים של סחבת והוצאות משפטיות ומאבקים על חלוקת רכוש המשותף.

הוצאות גירושין כבדות יותר מקנס שמקבלים.

משום מה, יש לאנשים נטייה להפוך עולמות כדי לבטל קנס בדיני תעבורה, אך חוסר מודעות מוחלטת בחשיבות של הסכם ממון. כאשר אדם מקבל קנס על נהיגה במהירות מופרזת, הוא יעדיף להישפט, ואף לקחת עורך דין לענייני תעבורה. יש לזכור שהקנס הקבוע בחוק על דיני תעבורה, הוא 1500 ₪. וכמה כסף עולה לשכור עורך דין בעת גירושין? הוצאה זו כבדה ביותר, וניתן לחסוך אותה בתכנון משותף מראש.

משרד עו"ד שירן גוילי דהן – טיפול וסיוע משפטי בעריכת הסכמי ממון

משרד עורכי דין שירן גוילי דהן מלווה זוגות רבים המבקשים להסדיר את רכושם תחת מעטפת משפטית. משרדנו חרט על דגלו להנגיש את ההיבטים המשפטיים בז'רגון פשוט ונהיר. על כן, צעד אחר צעד, אנו פועלים כדי להסביר ללקוחותינו את משמעות הסעיפים השונים בהסכם הממון והתהליך של יישום הסכם הממון במקרה של גירושין.

בהסכמי ממון מוטב לדון באפשרויות השונות של חלוקת הרכוש המשותף, וזאת כדי לחתור אל עבר הסכמה מתוך חשיבה משותפת.

הסכמי ממון בהיבט הנדל"ני

הוספת סעיפים בהסכם הממון על חלוקה של נכס נדל"ן משותף, הינה הליך לא פשוט. כדי לנסח את הסעיפים בצורה מקצועית, צריך המגשר להיות בקיא בדיני הנדל"ן ולבחון זאת מתוך היבט משפטי. לאור ניסיון משרדנו בתחום המקרקעין, אנו פועלים כדי לשלב את הידע והניסיון המקצועי יחד עם תחום הגישור והיכרותנו ארוכת השנים עם ניסוח הסכמי ממון.

כיצד ניתן לרתום את תחום הגישור לכך?

מגשר מקצועי לא מסתפק בלראות את הסעיפים היבשים בחוק ועל פיהם לנסח הסכם. מגשר מקצועי רואה את האדם. את הרגשות שלו, הרצונות והצרכים שלו. ברור ונהיר לכול, כי הסכם ממון עד כמה שיהא מוסכם בין הצדדים, הרי שהוא עלול להביא עמו מטענים רגשיים וכל שכן באשר לנכסים משמעותיים. על כן, נבחן בקפידה את התרחיש שלפנינו עד שנגיע לעמק השווה בין הצדדים.

שתפו מאמר זה

לפרטים התקשרו 052-5488851 או השאירו פניה​

052-5488851 | ייעוץ משפטי

דילוג לתוכן