ייעוץ נדל"ן

לתיאום פגישה

טיפים לאיתור עורך דין נדל"ן מומלץ

זקוקים לעורך דין בתחום הנדל"ן? באופן כללי, יש כמה כללים שכדאי לזכור כאשר מחפשים עורך דין. האם כדאי לשכור שירותיו של עורך דין הקרוב אליכם פיזית, או להתאמץ בשביל עורך דין העובד בעיר רחוקה? וכמובן- קחו תמיד עורך דין עם המלצות. וחשוב מאוד- עורך דין נדל"ן מקצועי, צריך להיות מנוסה היטב בעסקאות, ובעל ידע מקיף, הכולל את הסעיפים הקטנים ביותר בחוקי הנדל"ן.

אל תסתכלו על המיקום הגיאוגרפי של עורך הדין!

אחת מהטעויות שעושים רוכשי דירות כאשר בוחרים עורך נדל"ן, הוא בחירה לפי עיר המגורים. למשל- ירושלמים יחפשו עורך דין נדל"ן בירושלים. אבל, לפעמים, הם יפסידו עורך דין מקצועי יותר שהמשרד שלו נמצא בתל אביב, ויוכל לעזור להם בצורה יותר טובה. דוגמא נוספת לתחום שהמרחק לא צריך להוות שיקול, הוא בחירת עורך דין פלילי מומלץ. במקרים אלו, אין חשיבות למרחק. אנשים ייסעו בין קצוות הארץ בשביל עורך דין מקצועי. אך, מדוע להתפשר על עורך דין בתחום הנדל"ן רק בגלל מרחק? גם בתחום הנדל"ן, יש לקחת את עורכי הדין הטובים ביותר.

קיבלתם המלצות על עורך הדין?

לעולם אל תיקחו עורך דין נדל"ן, מבלי שקיבלתם עליו המלצות חיוביות. סביר להניח שיש לכם בני משפחה או ידידים שעשו עסקת נדל"ן, ויש להם עורך דין מקצועי בתחום להמליץ לכם. דרך נוספת למצוא עורך דין נדל"ן מקצועי, היא לבדוק בשלטי הברזל באתרי הבנייה, מי עורך הדין הרשום שם. בדרך זו, תוכלו להשיג מידע רב על עורכי דין בתחום הנדל"ן.

קצת פרטים על משרד עורכי הדין שירן גווילי- דהן.

משרד עורכי הדין של שירן גווילי דהן, ניהל יותר מ100 פרויקטים של נדל"ן מסוגים שונים. המשרד מטפל בעסקאות רבות של רכישת דירות יד שנייה ומייצג רוכשים מול קבלנים. בנוסף, מלווה המשרד פרויקטים של תמ"א 38. המשרד, מטפל גם בעסקאות נדל"ן מורכבות, כמו עסקת קומבינציה. אך, לפני ששירן יצאה לדרך עצמאית ופתחה משרד, ניהלה מאות פרויקטים של נדל"ן במשרד עורכי הדין המבורגר עברון ושות'.

עורכת דין שהיא גם מגשרת.

סוד ההצלחה של שירן גווילי דהן, היא היותה מגשרת מוסמכת. במהלך הכנסת החוזים, משתמשת שירן במלאכת הגישור, ובכך מצליחה להתגבר על מכשולים רבים. פעמים רבות, אפשר לפתור חילוקי דעות ואי הסכמות בנושאי נדל"ן באמצעות גישור. שירן משלבת בתהליך את האנושיות. היא הופכת את הסעיפים היבשים בחוקי הנדל"ן לסעיפים חיים המותאמים באופן אישי ומדויק לצרכים של קבלן ולרוכשים.

מה הסוד שגורם למשרד עורכי הדין שירן גווילי דהן להציע לקבלנים ורוכשים פתרונות מקוריים? הסוד הוא, שצריך הרבה ידע מקצועי. צריך להכיר את כל סוגי התמורות המקובלות בחוק עבור קרקע או דירה. יש צורך להכיר את כל הפסקאות הקטנות בתחום של ערבונות ובטוחות. כך, אפשר לבנות את החוזה המתאים ביותר ללקוחות.

שתפו מאמר זה

לפרטים התקשרו 052-5488851 או השאירו פניה​

052-5488851 | ייעוץ משפטי

דילוג לתוכן