ייעוץ נדל"ן

לתיאום פגישה

חוזה שיפוץ דירה

אם אתם לקראת התהליך המיוחל והמרגש של שיפוץ דירות ובתים, אתם צריכים להכיר את הסיבות לכך שאנשים מסתייעים בשירותיו של עורך דין מקרקעין בצמוד לתהליכים אלו של שיפוצים. בואו נדבר על זה לרגע, מה חשוב לדעת לגבי חוזה שיפוץ דירה אל מול הקבלן שלכם?

אין ספק, התהליך של שיפוץ בית הוא ארוך ומורכב, אבל בסופו של דבר הוא יהיה שווה את זה, בתקווה גדולה. ובכדי להבטיח שלא תהיו "מצוידים" רק בתקווה אלא גם בפרקטיקה בריאה, אנחנו רוצים לדבר אתכם על חוזה שיפוץ דירה, על עורך דין מקרקעין, על איתור קבלנים בצורה חכמה ועוד. מה התהליך שיפוץ הדירה יצריך ממכם, מה הכי חשוב לדעת? קודם כל, בואו נתחיל עם הסיבה לכך שחשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין מקרקעין מנוסה.

כללי אצבעי לגבי חוזה שיפוצים בדירות ובבתים, במשרדים ובכל מבנה

לא פעם, אנשים מוצאים את עצמם באמצע של סיטואציה מאוד מצערת. הסיטואציה שבה הם מגלים כי הקבלן שאותו הם שכרו למען שיפוץ הדירה, לא יכול לעמוד בהמשך השיפוץ וכפי שסוכם בעל פה עמו. מדוע? בדרך כלל מכיוון שנגמר לו הכסף.

ואם הוא ימשיך לשפץ לכם את הדירה למרות שנגמר לו הכסף, סביר להניח שהוא ישלים את השיפוץ עם חומרי גלם באיכויות ירודות. עכשיו, שימו לב, שתי שורות כאן למעלה, השתמשנו במילים "בעל פה". בשום פנים ואופן, לא יהיה מומלץ לבצע שיפוץ דירות ובתים בצמוד לסיכום בעל פה עם קבלן.

מה עוד חשוב לדעת לגבי חוזה שיפוץ דירה בליווי עו"ד מקרקעין?

מעבר לכך שהכול צריך להיות מעוגן בחוזה משפטי ובליווי של עורך דין מקרקעין, אתם לא יכולים להשאיר דבר ליד הגורל. כך יוצא, לדוגמה, שאתם גם צריכים לבדוק את ההיסטוריה ואת הסטטוס הנוכחי של הקבלן שאת שירותיו אתם שוכרים.

בדקו לגביו ברשם הקבלנים, שזה למעשה האיגוד של הקבלנים בארץ. רשם הקבלנים כולל את כל הקבלנים המורשים שמוסמכים לבצע עבודות שיפוצים בדירות ובבתים, במשרדים ובמבנים באופן כללי. ברשם הקבלנים תוכלו לברר איזה סוג של קבלן אותו קבלן שאתם עתידים לשכור את שירותיו, אם הוא מוסמך לבצע עבודות קבלנות מסוגים כאלו ואחרים.

טיפים נוספים לפני שיפוץ דירה בצמוד לחוזה

נוסף על כל מה שציינו כאן למעלה ובהקשר של בירור פרטים באיגוד הקבלנים הישראלי, אם הקבלן נמצא בסטטוס מוקפא, אתם חייבים לדעת את זה ותוכלו לראות את זה ברשם הקבלנים. עוד חשוב לדעת, הוא נושא לוחות הזמנים.

אף אחד מאיתנו לא רוצה להתחיל עבודת קבלנות מבלי לדעת מתי היא תסתיים. תעגנו בחוזה א הנושא הזה של לוחות זמנים, מה שיחייב משפטית את הקבלן לעמוד בלוחות הזמנים המתבקשים והקבועים מראש. בהצלחה, אל תשאירו דבר ליד הגורל!

שתפו מאמר זה

לפרטים התקשרו 052-5488851 או השאירו פניה​

052-5488851 | ייעוץ משפטי

דילוג לתוכן